تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در شهرها و استان های مختلف

جمعه 4 مهر 1399
0:17
آوا

تلویزیون ایکس ویژن یکی از برندهای داخلی است که از سال 2006 به بازارهای ایران وارد شد و توانست رضایت بخش قابل توجهی از کاربران را به دست آورد. این تلویزیون ها با قیمت مناسب به بازارهای ایران عرضه شدند و به دنبال افزایش قیمت محصولات خارجی، بیش از پیش در معرض توجه قرار گرفتند.

تلویزیون ایکس ویژن نیز همانند هر وسیله دیگر امکان خراب شدن و یا از کار افتادن را دارد. نکته مثبت اینکه نمایندگی های ایکس ویژه در سراسر ایران حضور دارند و شما می توانید جهت تعمیر تلویزیون خود به نزدیک ترین شعبه ممکن مراجعه کنید.

اگر برگه ضمانت نامه و گارانتی محصول را نیز داشته باشید شرایط بهتری ایجاد شده و می توانید بدون پرداخت هزینه، تلویزیون مورد نظر را تعویض و یا تعمیر نمایید. امکان ارتباط تلفنی جهت مطرح نمودن اختلال پیش آمده نیز وجود دارد. در هر صورت بهتر است به محض مواجه شدن با هر گونه مشکلی به تعمیرکاران مجاز ایکس ویژن در سراسر ایران مراجعه نمایید.

از تعمیر تلویزیون ایکس ویژن به صورت شخصی پرهیز کنید

شما هرچقدر هم که اهل فن و متخصص در این عرصه باشید در زمره تعمیرکاران مجاز در زیرمجموعه شرکت مادیران قرار ندارد. هر گونه تعمیر شخصی و یا سپردن تلویزیون به تعمیرگاه های سطح شهر، ضمانت نامه محصول را مخدوش نموده و دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید. متاسفانه بسیاری از خریداران به علت عدم توجه به این مسئله بهره مندی از مزایای رایگان ضمانت نامه را از دست داده اند و صرفا توانسته اند قطعات اصلی را از شرکت تولید کننده تلویزیون ایکس ویژن خریداری نمایند. ناگفته نماند که این قطعات نیز مشمول گارانتی و ضمانت نامه هستند.

ضمانت نامه مزایای بسیار زیادی برای شما به همراه دارد. مهمترین مزیت موجود در خصوص استفاده از برگه گارانتی امکان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن بدون پرداخت هزینه است. بنابراین بهتر خواهد بود که ابتدا با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در استان و یا شهرستان خود تماس گرفته و مشکل ایجاد شده را مطرح نمایید. اصولا اختلالات جزیی با یک مشاوره تلفنی رفع می شوند اما اگر تلویزیون مورد نظر در بخش فنی دچار مشکل شده باشد قطعا نیاز به حمل و مراجعه به نمایندگی خواهد داشت.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در زیرمجموعه شرکت مادیران قرار دارد. نمایندگی های مادیران در اغلب شهرها و مراکز استان ها وجود دارند و در یک لیست جامع که توسط این شرکت منتشر شده است قید شده اند. بنابراین در هر استان و یا شهرستانی که با نمایندگی شرکت مادیران مواجه شدید می توانید جهت ارائه برگه گارانتی اقدام نمایید.

ناگفته نماند که وب سایت کالا پایا نیز امکان دریافت مشاوره را برای شما فراهم نموده است. شما می توانید با شماره تلفن های درج شده در این وب سایت تماس گرفته و مشکلات و اختلالات ایجاد شده در سیستم را بیان کنید. کارشناسان کالاپایا می توانند تعمیرات احتمالی را منطبق بر اختلال ایجاد مطرح نموده و شما را در یک مسیر شفاف جهت تعمیر تلویزیون ایکس ویژن قرار دهند.


[ بازدید : 30 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آوا ویژن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]